Sanah (własc. Zuzanna Irena Jurczak) to 24-letnia piosenkarka, autorka tekstów i skrzypaczka.
Najbardziej znana jest z piosenek takich jak „Ale Jazz!, „No sorry” czy „Szampan”. Fani kochają Sanah nie tylko za jej specyficzny głos, ale też za teksty piosenek – przez część osób uznawane za teksty poetyckie.
I właśnie z poezją gryzie się najnowsza współpraca reklamowa piosenkarki.

Gryzie się nawet w dosłownym sensie, bo zwiewna i delikatna Sanah nawiązała współpracę z firmą produkującą… kabanosy.
Firma Sokołów wypuściła limitowaną edycję tego specjału. Nazwa nawiązuje do najnowszego albumu wokalistki pt. „Uczta”.
Czas na UCZTĘ! I to nie byle jaką, ponieważ zostaliśmy partnerem trasy koncertowej sanah – Uczta Tour 2022, która rusza już 30 kwietnia! ❤️ Na koncertach artystki znajdziecie naszą strefę, gdzie będzie można zakupić limitowaną edycję kabanosów. Do zobaczenia!
– napisano na facebooku.
Sama zainteresowana poprzedziła podjęcie współpracy publikując posty, w których zapewniała, że jest fanką kabanosów.

I tak, na pierwszy rzut oka, współpracę Sanah z Sokołowem można uznać za wizerunkową wpadkę.
Z drugiej strony, chyba nikt nie sądzi, że piosenkarka żyje powietrzem i… sałatą. Choć fani pewnie prędzej by przełknęli tę sprawę, gdyby kabanosy były wegańskie 🙂
Zobacz też:
Masło jest coraz DROŻSZE! Poznaj najlepsze zamienniki masła.
