Sieć Pepco jest obecna w Polsce od 2004 roku. Sklepy stały się bardzo popularne, bo oferują niezłą jakość produktów w przystępnych cenach.
Szczególnie rodzice małych dzieci cenią sobie ubranka z Pepco. Ponieważ maluchy szybko rosną i ubrania trzeba często wymieniać, to właśnie ta sieć oferuje niedrogie stroje dla dzieci.
Teraz jednak w Pepco szykują się spore zmiany. Jest to nie tylko odpowiedź na działania konkurencji, ale też sytuację spowodowaną koronawirusem. W czasie lockdownu wiele firm przetrwało jedynie dzięki sprzedaży przez Internet. Teraz do wejścia na rynek e-commerce szykuje się właśnie Pepco.
Jak powiedział Marcin Stańko – dyrektor operacyjny sieci – w wywiadzie dla Wiadomości Handlowych:
Prowadzimy w ostatnich miesiącach intensywne badania nad możliwościami budowy projektu sprzedaży w internecie, bo zdajemy sobie sprawę ze zmian jakie zachodzą w zachowaniach klientów, a także rosnącego znaczenia cyfryzacji.
Pepco chce się dobrze przygotować do sprzedaży przez Internet, jednak wie, że ten kierunek to konieczność:
Kluczowa jest łatwość zakupów, a doświadczenia klientów są dzisiaj bardzo różne ze względu na to, że wiele firm ma niedopracowane modele dostaw. Pepco zbiera dzisiaj doświadczenia i analizuje możliwości. Tak jak wspomniałem, wiemy, że od wejścia w e-commerce nie uciekniemy, że to jest konieczność.
Kiedy Pepco uruchomi swój sklep online?
Rozważamy to w krótszej perspektywie, postawiliśmy przed zespołem 6-cio miesięczny cel na przygotowanie raportu, rozpoznanie i przygotowanie rekomendacji. Umieścimy to w planie wdrażania z różnymi innymi nowymi rozwiązaniami, które wdrażamy w firmie. Tak naprawdę za 2-3 miesiące będziemy podejmować decyzję, w którą stronę pójdziemy.
– informuje Marcin Stańko.
Zobacz też: Edyta Pazura otwiera biznes. Będzie bardzo przytulnie!
[…] Zobacz też: W Pepco szykują się zmiany. Nie uciekniemy od tego! […]