Na początku marca 2020 roku w Polskich miastach pojawiły się nośniki z napisem “Kochajcie się mamo i tato”.
Organizatorem akcji “Kochajcie się mamo i tato” jest “Fundacja Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara” oraz
Wspólnota Trudnych Małżeństw SYCHAR. Celem kampanii było uzmysłowienie, że rodzina zaczyna się od miłości mamy i taty. I że dopiero kochający i szanujący się nawzajem ludzie, mogą dać dziecku miłość.
Jednak ta idea nie spodobała się Grupie Stonewall, która określa się jako:
Poznańskie stowarzyszenie integrujące zwolenników równouprawnienia osób LGBT+ i organizator Poznań Pride Week/Marsz Równości.
Jak napisano na instagramowym profilu “Miłość nie wyklucza”:
Cały kraj został zalany plakatami z antyaborcyjnym przesłaniem. Kolejna odsłona to hasło udające, że napisało je dziecko: “kochajcie się, mamo i tato”.
Naszym zdaniem najważniejsze jest to, żeby w pierwszej kolejności rodzice kochali swoje dziecko – w oczach wielu dzieci w Polsce to wciąż nieosiągnięty priorytet.
Dalej pojawia się informacja, że kampanie społeczne powinny skupiać się na akceptacji środowisk LGBT:
88% wyoutowanych nastolatków LGBT+ nie jest akceptowanych przez swoich ojców.
75% wyoutowanych nastolatków LGBT+ nie jest akceptowanych przez swoje matki.
70% nastolatków LGBT+ ma myśli samobójcze.To na tym powinny skupiać się kampanie społeczne zakrojone na tak szeroką skalę.
W efekcie przeprowadzono zbiórkę na kampanię “Kochajcie mnie, mamo i tato”. Grafiki do tej akcji są bardzo podobne, jak do inicjatywy “Kochajcie się mamo i tato”. Organizatorom udało się już zebrać ponad 600 tys. zł. [dane – 26.03.2021] i planują kampanię ze swoim przesłaniem.
Zobacz też: Szokująca okładka płyty Brodki! Jest na niej rozebrana dziewczynka z…! (FOTO)
https://www.facebook.com/grupastonewall/posts/2243971802413120
[…] Swoim wpisem satyryk chciał zachęcić do tolerancji i poprzeć ruch LGBT: […]