W Pepco szykują się zmiany. Nie uciekniemy od tego!

Sieć Pepco jest obecna w Polsce od 2004 roku. Sklepy stały się bardzo popularne, bo oferują niezłą jakość produktów w przystępnych cenach.

Szczególnie rodzice małych dzieci cenią sobie ubranka z Pepco. Ponieważ maluchy szybko rosną i ubrania trzeba często wymieniać, to właśnie ta sieć oferuje niedrogie stroje dla dzieci.

Teraz jednak w Pepco szykują się spore zmiany. Jest to nie tylko odpowiedź na działania konkurencji, ale też sytuację spowodowaną koronawirusem. W czasie lockdownu wiele firm przetrwało jedynie dzięki sprzedaży przez Internet. Teraz do wejścia na rynek e-commerce szykuje się właśnie Pepco.

 

Jak powiedział Marcin Stańko – dyrektor operacyjny sieci – w wywiadzie dla Wiadomości Handlowych:

 

Prowadzimy w ostatnich miesiącach intensywne badania nad możliwościami budowy projektu sprzedaży w internecie, bo zdajemy sobie sprawę ze zmian jakie zachodzą w zachowaniach klientów, a także rosnącego znaczenia cyfryzacji.

 

Pepco chce się dobrze przygotować do sprzedaży przez Internet, jednak wie, że ten kierunek to konieczność:

 

Kluczowa jest łatwość zakupów, a doświadczenia klientów są dzisiaj bardzo różne ze względu na to, że wiele firm ma niedopracowane modele dostaw. Pepco zbiera dzisiaj doświadczenia i analizuje możliwości. Tak jak wspomniałem, wiemy, że od wejścia w e-commerce nie uciekniemy, że to jest konieczność.

 

Kiedy Pepco uruchomi swój sklep online?

 

Rozważamy to w krótszej perspektywie, postawiliśmy przed zespołem 6-cio miesięczny cel na przygotowanie raportu, rozpoznanie i przygotowanie rekomendacji. Umieścimy to w planie wdrażania z różnymi innymi nowymi rozwiązaniami, które wdrażamy w firmie. Tak naprawdę za 2-3 miesiące będziemy podejmować decyzję, w którą stronę pójdziemy.

– informuje Marcin Stańko.

 

Zobacz też: Edyta Pazura otwiera biznes. Będzie bardzo przytulnie!

 

https://www.facebook.com/AtriumMolo/

Jeden komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *