“Taniec z gwiazdami” dawniej był to program do którego zapraszało się najpopularniejszych celebrytów polskiego (i nie tylko) show biznesu. Oczywiście tak było na początku. Im więcej edycji tym mniej “wielkich” gwiazd pozostało na rynku. Okazuje się, że udział w programie to nie tylko szansa na zdobycie większej sympatii widzów, ale też ryzyko utraty innych zleceń. Doświadczyła tego najbardziej kontrowersyjna gwiazda przyszłej edycji.
Narzeczona Kuby Wojewódzkiego, Renata Kaczoruk przez swój udział w polsatowskim show straciła kontrakt reklamowy z siecią Play. Chodzi o konflikt interesów, ponieważ “Taniec z gwiazdami” reklamuje sieć Plus, a Renata jako twarz Playa nie może promować dwóch sieci na raz. Modelka zaryzykowała i zrezygnowała z reklamy Playa, aby móc w “Tańcu z gwiazdami” jeszcze raz pokazać się szerszej publiczności.
Kiedyś z propozycji udziału w “Tańcu z gwiazdami” musiała zrezygnować Barbara Kurdej-Szatan ponieważ chyba z nikim bardziej nie kojarzy się sieć Play i ich reklamy niż własnie z tą sympatyczną aktorką. W sumie to dzięki tym spotom Basia zyskała taka popularność.
Być może Renata nie będzie żałować tych konsekwencji udziału w tanecznym programie i w końcu widzowie zobaczą ją jako sympatyczną dziewczynę. “Azja Express” skutecznie zrujnowało jej wizerunek, to może “Taniec z gwiazdami” go odbuduje?
źródło: instagram.com, pudelek.pl