Półtoraroczna córka Joanny Moro jest już influenecerką. Zobacz, co reklamuje mała Ewa?!

36-letnia Joanna Moro bardzo często jest krytykowana z uwagi na treści publikowane w sieci.

Dwa rodzaje postów, jakie zamieszcza Joanna Moro spotykają się z negatywnymi komentarzami. Pierwsze to takie prezentujące bijący po oczach “naturalizm” czyli na przykład bałagan w kuchni [zobacz tutaj]. Inne dotycząc golizny. Internauci zarzucają aktorce, że dla reklamy i dla sławy zawsze musi pokazać “cyca” [zobacz tutaj].

 

joanna moro
rośnie młoda influencerka – https://www.instagram.com/joannamoro.official/

 

Teraz Joanna od małego wdraża swoją półtoraroczną córkę Ewę do tego, by stała się influencerką. Po pierwsze, w przeciwieństwie do wielu innych aktorek, nie skrywa twarzy córki. Wręcz przeciwnie, chętnie udostępnia zdjęcia dziecka.

 

Dziś zamieściła serię zdjęć, na których mała Ewa promuje markę modową. Córeczka Joanny Moro prezentowała bowiem zgrabny kostium kąpielowy firmy, która została oznaczona przez aktorkę.

Tym samym półtoraroczna Ewcia ma już pierwsze doświadczenia influencerskie. Ciekawe, co będzie dalej? 🙂

 

joanna moro
Ewa reklamuje kostium kąpielowy – https://www.instagram.com/joannamoro.official/