DZIWNA INFORMACJA od PRODUKCJI “M JAK MIŁOŚĆ”! Nie spodobała się FANOM SERIALU! OSTRO KOMENTUJĄ zmianę! Czyżby DNI tasiemca w TV są już policzone?! Zobacz OŚWIADCZENIE!

“M jak miłość” to już kultowy polski serial – przez lata emisji zdobył takie rzesze fanów, że wydawałoby się, że nie ma obaw jeżeli chodzi o jego przyszłość w telewizji. Kto przestałby produkować tasiemiec, który zapewnia takie wysokie wyniki oglądalności. Okazuje się, że najwyraźniej serial nie jest wcale traktowany priorytetowo w TVP, o czym świadczy niepokojące oświadczenie produkcji.

 

 

Na oficjalnych kontach społecznościowych serialu pojawiła się informacja:

 

“Drodzy Widzowie,
decyzją TVP poniedziałkowe Kulisy MjM nie zostaną wyemitowane, ponieważ nie zmieściły się w ramówce. We wtorek zapraszamy na dwa odcinki – przed i po serialu. Wszystkie osoby zawiedzione serdecznie przepraszamy, ale nie mamy wpływu na tę decyzję. Dziękujemy, że jesteście z nami! 
MTL Maxfilm, Producent serialu „M jak miłość”.”

 

 

Nie spodobało się to fanom, którzy nie kryją swojego oburzenia. Dla nich to tłumaczenie jest głupie i doskonale widzą, w czym jest problem:

 

 

“,,Kulisy nie zmieściły się w ramówce ” no XD gdyby wszystko było punktualnie i kulisy od razu po odcinku bez reklam to by sie zmieściły”

 

“W tym tyg. kulisy były po nowym serialu… żeby widzowie m-ki go obejrzeli… mnie nie złapali na ten nr 😋 a punktualność w tvp to już chyba przeszła do historii… rozumiem 2-3 min ale 10 min to już jest wypinanie się na widza najpopularniejszego serialu w kraju… dobra zmiana”.

 

“Ja się pytam czemu na TVP2 występują reklamy nowych seriali emitowanych na TVP1?! * Wiem oczywiście że MJM nie ma na to wpływu ale no kurczę…*”.

 

“Wiadomo Glupi dyrektor TVP woli puszczac jakis powalony serial o marzeniach niz normalnie dodac kulisy. Zalosne… Za to MJM powinno byc przez cale wakacje…”

 

“Niesprawiedliwe! Niech TVP zmieni ramówkę tak, żeby wyemitować MjM zamiast czegoś innego 😔”.

 

 

Nie trudno zgodzić się z widzami serialu, bo dlaczego nie stawia się na sprawdzoną “markę”, tylko jej kosztem promuje “nowe” w telewizji.

Nigdy nie słyszeliśmy takiego tłumaczenia jak brak miejsca w ramówce!

Wiadomo im dłuższe reklamy, tym więcej telewizja zarabia, ale zapomniano, że do tego też musi być oglądalność, a widzowie coraz częściej są niemiło zaskoczeni decyzjami tvp i szukają rozrywki w innych stacjach.

 

źródło: instagram.com

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *